تصاویر و مطالب زیست شناسی(استان فارس -شهرستان جهرم)
درباره وبلاگ


به نام خدا . این وبلاگ جهت استفاده همه دوستداران زیست شناسی از راهنمایی تا دانشگاه ایجاد شده (نزدیک به 500عکس از بهترین تصاویر زیست شناسی وبقیه مطالب نوشتاری) امید وارم مورد توجه واقع گردد . هر صفحه این وبلاگ 30مطلب وبقیه با انتخاب شماره صفحه در پایین هر صفحه قابل دیدن خواهد بود؛.مهدی قدرت جهرمی.... ......اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم .........التماس دعای خیر
آخرین مطالب
نويسندگان
سه شنبه 14 مرداد 1393برچسب:علمی, :: 8:22 قبل از ظهر :: نويسنده : مهدی قدرت جهرمی
 


         با معجزات عسل و دارچين آشنا شوید!

 

 

 

نشان داده شده است كه مخلوطي از عسل و دارچين بسياري از بيماريها را درمان مي‌كند. عسل در بيشتر كشورهاي جهان توليد مي‌شود. دانشمندان امروزه عسل را به عنوان داروي رام بان (بسيار موثر) براي انواع بيماري‌ها پذيرفته اند.

 

عسل مي‌تواند بدون هيچ گونه عوارض جانبي براي هر نوع بيماري استفاده شود. علم امروز مي‌گويد كه حتي اگر عسل شيرين است، اگر در دوز دارو به عنوان درست به‌كار رود براي بيماران ديابتي نيز ضرر ندارد. عسل و دارچين مي‌تواند به صورتهاي مناسب براي درمان بيماريهاي زير به‌كار رود.


بيماري‌هاي قلبي
ساخت خمير عسل و پودر دارچين، روي نان به جاي ژله و مربا، و خوردن آن را به طور منظم براي صبحانه كه باعث كاهش كلسترول در شريان‌ها و مراقبت بيمار از حمله قلبي شود. همچنين، كساني كه تاكنون دچار حمله شده اند با اين درمان به صورت روزانه مي‌تونند احتمال حمله ديگر را به فاصله بيشتري به تاخير اندازند. استفاده منظم باعث رفع نفس تنگي و تقويت ضربان قلب مي‌گردد.


آرتروز
بيماران آرتريت ممكن است روزانه، صبح و شب، يك فنجان آب داغ با 2 قاشق عسل و یک قاشق چاي خوري پودر دارچين استفاده كنند. اگر به طور منظم بكار برده شود حتي آرتريت مزمن قابل درمان است. در پژوهش اخير انجام شده در دانشگاه كپنهاگ، معلوم شد كه وقتي پزشكان بيماران خود را با مخلوط یک قاشق غذاخوري عسل و نصف قاشق چاي خوري پودر دارچين قبل از صبحانه تحت درمان قرار دادند، آنها دريافتند كه در عرض يك هفته، از 200 نفر عملا 73 بيمار كاملا از درد برطرف شدند، و طي يك ماه، اكثرا تمام بيماراني كه نمي‌توانستند راه بروند و يا به دليل ورم مفاصل به اطراف حركت كنند، راه رفتن بدون درد را شروع كنند.


عفونت مثانه
هنگامي كه 2 قاشق غذاخوري پودر دارچين و يك قاشق چاي‌خوري عسل در يك ليوان آب ولرم تهيه و نوشيده شود مي‌تواند باعث از بين رفتن جرمها و ميكروبهاي مثانه شود.


دندان درد
براي كاهش درد دندان مي‌توان یک قاشق چاي خوري پودر دارچين و 5 قاشق چايخوري عسل را روي دندان درد قرار داد. اين عمل ممكن است 3 بار در روز تا زماني كه دندان درد متوقف شود استفاده شود.

 

كلسترول
هنگامي كه دو قاشق غذاخوري عسل و سه قاشق چايخوري پودر دارچين را در 16 اونس آب جوش مخلوط كرده و به بيمار كلسترولي بدهيم، مشخص شده است كه سطح كلسترول در خون در عرض دو ساعت 10 درصد كاهش مي‌يابد. همانطور كه براي بيماران مبتلا به اماس مفصل ذكر شد، در صورت تكرار 3 بار در روز، هر كلسترول مزمني درمان مي‌شود. بر اساس اطلاعات بيان شده در مجلات، مصرف عسل خالص با غذاي روزانه مشكلات كلسترول. را برطرف مي‌كند. به هر حال، اگر شما داروي كلسترول مصرف مي‌كنيد دست نگه داريد ! همه آنها حاوي استاتين هستند كه ماهيچه‌هاي شما را تضعيف مي‌كنند از جمله ماهيچه‌هاي قلب شما و هيچ يك براي جلوگيري از حملات قلبي يا سكته مغزي تاييد نشده است!


سرما خوردگي
كساني كه مبتلا به سرماخوردگي معمولي و يا شديد هستند بايد 1 قاشق عسل ولرم با 4 / 1 قاشق پودر دارچين را در روز به مدت 3 روز استفاده كنند. اين فرآيند اغلب سرفه مزمن و سرماخوردگي را درمان كرده و سينوسها را پاك مي‌كند.


ناراحتي معده
عسل با پودر دارچين دردهاي معده را درمان كرده و معده را از ريشه از زخم معده تخليه مي‌كند.


گاز معده
مطالعات انجام شده در هند و ژاپن نشان داده است كه اگر عسل با پودر دارچين مصرف شود گاز معده برطرف مي‌گردد.


سيستم ايمني بدن
استفاده روزانه از عسل و پودر دارچين سيستم ايمني بدن را تقويت و بدن را از حملات ويروسي و باكتريايي محافظت مي‌كند. دانشمندان دريافتند كه عسل داراي ويتامين‌هاي مختلف و مقادير زياد آهن است. استفاده مداوم از عسل باعث تقويت گلبولهاي سفيد خون در مبارزه با بيماري‌هاي باكتريايي و ويروسي مي‌شود.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها